Va asteptam sa ne vizitati
la magazinul nostru din:
Iasi, Str. Petre Tutea 35,
bl 919, tronson 1, parter

Program de lucru :
Luni - vineri: 900 - 1800
Sambata: 900 - 1400
Duminica: inchis

home | contact | chestionar

Returnarea unei piese cumpărate se poate face două situații distincte :

  • returnarea unei piese livrate greșit;
  • returnarea unei piese reclamate în perioada de garanție

Unele piese pot fi livrate greșit în următoarele cazuri:

  1. furnizarea unor date eronate despre autovehicul (ex. cilindreea, luna, anul fabricației, modelul);
  2. modificări și adaptări de piese făcute la autovehicul;
  3. greșeli de echivalare a reperelor în programele de calculator (la mii de repere echivalente între diferiți producători apar foarte rar unele erori de echivalare - în acest caz nu ne putem asuma răspunderea, nefiind noi autorii programelor).

De aceea este FOARTE IMPORTANT :
NU MURDĂRIȚI ȘI NU RUPEȚI AMBALAJUL PIESEI PRIMITE PÂNĂ NU VERIFICAȚI POTRIVIREA LA MAȘINĂ.
NU ÎNCERCAȚI MONTAREA PIESEI PRIMITE PÂNĂ NU VERIFICAȚI POTRIVIREA PE MAȘINĂ.

Ce facem când piesa livrată este greșită ?
RETURNĂM PIESA LA INFOTEC ÎN TERMEN DE MAXIMUM 48 ORE CU ACTUL DE CUMPĂRARE, ÎN AMBALAJUL ORIGINAL ȘI INTACT ȘI SOLICITĂM ÎNLOCUIREA.
ÎN ACEST CAZ  INFOTEC VĂ VA INFORMA ASUPRA EVENTUALELOR DIFERENȚE DE PREȚ ȘI VA REZOLVA LA FEL DE OPERATIV LIVRAREA NOII PIESE.

Returnarea unei piese reclamate în perioada de garanție.

În acest caz se va prezenta piesa defectă la INFOTEC împreună cu următoarele acte :

  1. actul de cumpărare ;
  2. actul de montare într-un service auto autorizat ;
  3. actul de constatare a defectului de la un service auto autorizat.

Piesa reclamată va fi înlocuită în funcție de decizia specialistului furnizorului. Refuzul înlocuirii piesei (dacă este cazul) va fi însoțit de motivarea scrisă de la specialistul furnizorului.

copyright © 2006 Infotec S.R.L.